Часті запитання
Способи оплати
Apple Pay
Чи працює Apple Pay у WebView або фреймі?
Ні. Для таких випадків слід використовувати платіжний віджет: Документація → Платіжний віджет.
Або реалізувати пряму інтеграцію кнопки на ваш сайт: Документація → Apple Pay.
Якщо ви використовуєте мобільний застосунок, рекомендується інтегрувати Apple Pay через SDK: Документація → SDK iOS
Що краще використовувати для прямої інтеграції кнопки Apple Pay — Apple Pay JS чи Payment Request API?
Рекомендується використовувати Apple Pay JS, оскільки цей варіант дозволяє відображати кнопку та проводити оплату на всіх платформах, а не лише на пристроях Apple (macOS, iOS).
Як протестувати Apple Pay у те стовому середовищі?
Оплату через Apple Pay можна протестувати лише у продовому середовищі.
Apple Pay не підтримує тестові картки або sandbox-режим.
Google Pay
Чи можна використовувати Google Pay у WebView або фреймі?
Так, але за умови виконання вимог безпеки Google.
Як протестувати Google Pay у тестовому середовищі?
Оплату через Google Pay можна протестувати лише у продовому середовищі.
Sandbox-режим Google Pay наразі не підтримується в Portmone.
Робота з платежами
Статуси платежів
Як дізнатись статус платежу?
Статус платежу можна перевірити у кабінеті мерчанта: Portmone Business
Або за допомогою API методу: Документація → Запит результатів авторизації
Також статус можна отримати через callback-нотифікацію, яку Portmone автоматично надсилає на адресу, вказану мерчантом для отримання результатів оплати: Документація → Повідомлення у форматі JSON
Які існують значення статусів?
Статус | Опис |
---|---|
PAYED | Кошти списані, транзакцію успішно завершено. |
PREAUTH | Кошти заблоковані на картці користувача, але не списані з рахунку. |
CREATED | Замовлення створене, оплата ще не виконана. |
REJECTED | Замовлення скасоване / відхилене. |
RETURN | По транзакції здійснено повернення коштів. |
Який статус вважається успішним?
PAYED
або PREAUTH
Чи може PAYED
змінитися на інший статус?
Так. У день операції PAYED
може пе рейти в REJECTED
(відміна того ж дня).
Також можливий перехід у RETURN
при поверненні коштів.
Чи блокує статус PAYED
подальші оплати за номером замовлення?
Так. Якщо замовлення у статусі PAYED
, повторна оплата за цим замовленням не дозволяється.
Чи дозволена повторна оплата замовлення зі статусом REJECTED
?
Так. Якщо замовлення має статус REJECTED
і ще чинний термін дії інвойсу (expDate
), або якщо термін дії не встановлений, користувач може спробувати оплатити замовлення повторно.