Skip to main content

Часті запитання


Способи оплати

Apple Pay

Чи працює Apple Pay у WebView або фреймі?
Ні. Для таких випадків слід використовувати платіжний віджет: Документація → Платіжний віджет.

Або реалізувати пряму інтеграцію кнопки на ваш сайт: Документація → Apple Pay.

Якщо ви використовуєте мобільний застосунок, рекомендується інтегрувати Apple Pay через SDK: Документація → SDK iOS

Що краще використовувати для прямої інтеграції кнопки Apple Pay — Apple Pay JS чи Payment Request API?
Рекомендується використовувати Apple Pay JS, оскільки цей варіант дозволяє відображати кнопку та проводити оплату на всіх платформах, а не лише на пристроях Apple (macOS, iOS).

Як протестувати Apple Pay у тестовому середовищі?
Оплату через Apple Pay можна протестувати лише у продовому середовищі.
Apple Pay не підтримує тестові картки або sandbox-режим.

Google Pay

Чи можна використовувати Google Pay у WebView або фреймі?
Так, але за умови виконання вимог безпеки Google.

Як протестувати Google Pay у тестовому середовищі?
Оплату через Google Pay можна протестувати лише у продовому середовищі.
Sandbox-режим Google Pay наразі не підтримується в Portmone.


Робота з платежами

Статуси платежів

Як дізнатись статус платежу?
Статус платежу можна перевірити у кабінеті мерчанта: Portmone Business

Або за допомогою API методу: Документація → Запит результатів авторизації

Також статус можна отримати через callback-нотифікацію, яку Portmone автоматично надсилає на адресу, вказану мерчантом для отримання результатів оплати: Документація → Повідомлення у форматі JSON

Які існують значення статусів?

СтатусОпис
PAYEDКошти списані, транзакцію успішно завершено.
PREAUTHКошти заблоковані на картці користувача, але не списані з рахунку.
CREATEDЗамовлення створене, оплата ще не виконана.
REJECTEDЗамовлення скасоване / відхилене.
RETURNПо транзакції здійснено повернення коштів.

Який статус вважається успішним?
PAYED або PREAUTH

Чи може PAYED змінитися на інший статус?
Так. У день операції PAYED може перейти в REJECTED (відміна того ж дня).
Також можливий перехід у RETURN при поверненні коштів.

Чи блокує статус PAYED подальші оплати за номером замовлення?
Так. Якщо замовлення у статусі PAYED, повторна оплата за цим замовленням не дозволяється.

Чи дозволена повторна оплата замовлення зі статусом REJECTED?
Так. Якщо замовлення має статус REJECTED і ще чинний термін дії інвойсу (expDate), або якщо термін дії не встановлений, користувач може спробувати оплатити замовлення повторно.